Кардарларды техникалык колдоо
Компаниянын ар кандай кызматтарын техникалык тейлөөгө байланыштуу суроолоруңуз болсо, сиз операторго сутканын каалаган убагында бирдиктүү телефон номери аркылуу кайрылсаңыз болот:
Техникалык колдоо сурооңузга мүмкүн болушунча тезирээк жооп берет. Пикир үчүн электрондук почта:
Тез чечүүнү талап кылган техникалык көйгөйүңүз болсо, жаңы Trouble Ticket кайтарым байланыш кызматын колдонууну жана сурам түзүүнү сунуштайбыз.
Trouble Ticket системасы кантип иштейт?
Жеке эсеп бөлүмүнө өтүшүңүз керек.
«Менин маалыматтарым» бөлүмүндө «Менин өтүнүчтөрүм» дегенди тандап, ушул бөлүмгө өтүңүз. Шилтемени чыкылдаткандан кийин, абонент «Жаңы өтүнүч түзүү» баскычын басышы керек. Бул баракта абонент бардык мурда түзүлгөн көйгөй билеттерине (суроолоруна) көз сала алат. Андан кийин, кийинки баракка өтүп, абонент «Кайрылуу темасын» тандап, «Кайрылуу текстин» жана «Сиздин байланыш номериңиз» талаасын толтурат. Даяр! Биздин адистер арызыңызды дароо көрүшөт.
Ишке киргизилип жаткан система техникалык маселелерди чечүүдө ыңгайлуу жардамчы болуп калат деп ишенебиз жана системанын ачыктыгы сиздин арызыңыз жана аны аткаруу баскычы тууралуу ар дайым маалыматка ээ болууга жардам берет.
Жаңы Trouble Ticket тутумунан тышкары, сиз ар дайым биздин адистерге телефон номери аркылуу ыңгайлуу каалаган убакта кайрылып, техникалык маселелерди чече аларыңызды белгилегим келет: тел (0312) 979-888, ошондой эле биздин расмий сайтыбызда биздин колдонуучулар менен кайтарым байланыш формасы бар — онлайн консультант, анын жардамы менен сиз түздөн-түз биздин адистерге суроолорду бере аласыз — компаниянын кызматтары, тарифтери жана жөнүндө толук маалымат ала аласыз. уланып жаткан жарнамалар.