Байланыш-борбор: (312) (997) (779) (701) 979-888

Кардарларды техникалык колдоо

Компаниянын ар кандай кызматтарын техникалык тейлөөгө байланыштуу суроолоруңуз болсо, сиз операторго сутканын каалаган убагында бирдиктүү телефон номери аркылуу кайрылсаңыз болот:

Техникалык колдоо сурооңузга мүмкүн болушунча тезирээк жооп берет. Пикир үчүн электрондук почта:

Тез чечүүнү талап кылган техникалык көйгөйүңүз болсо, жаңы Trouble Ticket кайтарым байланыш кызматын колдонууну жана сурам түзүүнү сунуштайбыз.

Trouble Ticket системасы кантип иштейт?

Жеке эсеп бөлүмүнө өтүшүңүз керек.

«Менин маалыматтарым» бөлүмүндө «Менин өтүнүчтөрүм» дегенди тандап, ушул бөлүмгө өтүңүз. Шилтемени чыкылдаткандан кийин, абонент «Жаңы өтүнүч түзүү» баскычын басышы керек. Бул баракта абонент бардык мурда түзүлгөн көйгөй билеттерине (суроолоруна) көз сала алат. Андан кийин, кийинки баракка өтүп, абонент «Кайрылуу темасын» тандап, «Кайрылуу текстин» жана «Сиздин байланыш номериңиз» талаасын толтурат. Даяр! Биздин адистер арызыңызды дароо көрүшөт.

Ишке киргизилип жаткан система техникалык маселелерди чечүүдө ыңгайлуу жардамчы болуп калат деп ишенебиз жана системанын ачыктыгы сиздин арызыңыз жана аны аткаруу баскычы тууралуу ар дайым маалыматка ээ болууга жардам берет.

Жаңы Trouble Ticket тутумунан тышкары, сиз ар дайым биздин адистерге телефон номери аркылуу ыңгайлуу каалаган убакта кайрылып, техникалык маселелерди чече аларыңызды белгилегим келет: тел (0312) 979-888, ошондой эле биздин расмий сайтыбызда биздин колдонуучулар менен кайтарым байланыш формасы бар — онлайн консультант, анын жардамы менен сиз түздөн-түз биздин адистерге суроолорду бере аласыз — компаниянын кызматтары, тарифтери жана жөнүндө толук маалымат ала аласыз. уланып жаткан жарнамалар.

Техникалык жаңылыктар

Форма обратной связи

Для нас очень важно Ваше мнение, мы рассматриваем каждый вопрос клиента. Заполнив данную форму, Вы можете внести предложение, написать жалобу, получить необходимую информацию.

    Вопросы и ответы
    На большинство вопросов у нас уже есть исчерпывающие ответы. Воспоспользуйтесь нашим разделом
    Вопрос-ответ” чтобы найти ответ на интересующий Вас вопрос.
    Интернет
    Мен кетип калып, бир нече ай кызматтарды колдонбой калдым. Эми кайра кошулгум келет, бир айга төлөй аламбы же мурунку айлар үчүн төлөш керекпи?
    Артем, Политех р-ну
    Андрей, оператор байланыш борбору

    Кызматты кошуу үчүн учурдагы ай үчүн төлөмдү жүргүзүү керек.

    Интернет+ТВ
    Сиздин телекөрсөтүүңүздүн башка санариптик жана кабелдик телекөрсөтүү операторлорунун ортосунда кандай айырмачылыктар бар?
    Максим, Гоголя көч.
    Игорь, байланыш борборунун оператору

    IPTV кабелдик телевидениеден көптөгөн кошумча функциялардын жана опциялардын болушу менен айырмаланат, ал эми IPTV күнүмдүк жашоодо колдонууга оңой. Албетте, кызматтын ортосундагы негизги айырмачылык — телекөрсөтүү сигналынын санариптик сапаты жана көп сандагы каналдарды, анын ичинде HD сапатта берүү мүмкүнчүлүгү. Телевизордун мүмкүнчүлүктөрү тууралуу кененирээк маалыматты Интернет+ТВ пакетинен жана IPTV приставкасынын өзүнөн биздин сайттын «Интернет+ТВ» бөлүмүнөн биле аласыз.

    Интернет+ТВ
    Сыналгы функциясын иш жүзүндө кайдан көрө алам? Биз ата-энелерди Интернет+ТВга которууну пландап жатабыз, бирок бул кызматты колдонуу канчалык ыңгайлуу болорунан күмөн санайбыз?
    Яна, 11 мкр.
    Мадина, тейлөө кеңсесинин менеджери

    Биздин тейлөө кеңсебизде Интернет+ТВ кызматын көрсөтүүчү стенд орнотулду. Жукеева-Пудовкина 138,  келиңиз! Биз сизге тандооңузга жана санариптик телеберүүнүн бардык варианттарын жана мүмкүнчүлүктөрүн так көрсөтүүгө жардам беребиз.